Sivut

maanantai 3. syyskuuta 2012

Liebster-ongelma

365 kulttuuritekoa -blogin kirjoittaja myönsi minulle tunnustuspalkinnon keväällä. Järkytyin ja tietysti myös ihastuin tästä tunnustuksesta. Minun olisi samantien pitänyt jakaa tunnustuspalkinto viidelle blogille, mutta siirsin tämän vaikean tehtävän hamaan tulevaisuuteen. Kalenteriini olin merkinnyt elokuun viimeisen päivän kohdalle, että jaa tunnustuspalkinnot viimeistään. Mutta kun en osaa. Kapasiteettini ei riitä. Lisäksi olen laiska. Minunhan pitäisi jaksaa kopioida Liebster-tunnustuspalkinnon säännöt. Hermostuttaa myös, millä perusteilla jakaisin tunnustuksia ja miksi jakaisin niille viidelle, mutta en muille.

Anteeksi vaan, mutta en pysty tähän. Jos olisin ollut blogimaailmassa useita vuosia, tunnustuksen jakaminen saattaisi tuntua luontevammalta, mutta alle puolen vuoden kokemuksella en halua lähteä mukaan tällaiseen rumbaan. Voi olla, että 365 kulttuuritekoa blogin kirjoittaja tajusi myöhemmin tehneensä virheen jakaessaan tunnustuksen minulle. Joka tapauksessa: en osaa, en halua, en pysty, anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti